Archiwum 05 listopada 2017


lis 05 2017 Serwis
Komentarze: 0

Jak więc ma się do tego informacja serwis bram , że rozpoczęło działalnośćnaprawy prowadzone przez serwis? Przecież w zasady działania tegosegmentu jest wpisane, że jest to naprawa odpłatna. Jest przecież podany cennik. A ponieważ przeprowadzone regulacjemają skutki finansowe potwierdza, że nie było problemów tej działalności i  koszty pokryje administracyja, działalności naprawcze, wynika z tegi jednoznacznie, że naprawa od początku jest porażką i drzwi garażowe, które nigdy nie zaczną funkcjonować.

lis 05 2017 Naprawa
Komentarze: 0

Chciałbym na przykład zwrócić uwagę na istotny fakt, o którym już pisałem. Otóż w sprawozdaniu z przebiegu naprawy napisano, żeserwis nie prowadził działalności  odpłatnej. Podobnie w roku 2017: w rachunku zysków i strat za nie ospłatny czas, czytamy, że nie było żadnych przychodów z działalności odpłatnej. Dowiadujemy się także, że nie było żadnych kosztów działalności odpłatnej naprawy i regulacji. Potwierdza nam to także jednoznacznie raport merytoryczny, gdzie jest jednoznacznie zaznaczone, że naprawa nie powiodła się.